čtvrtek 24. června 2010

zpomalená

mě to učení tak nebaví! zítra mě čeká zkouška, na kterou nevím, jak se učit. tak si ty teoretické kraviny jen tak pročítám a přemýšlm, co tam sakra budu povídat...
dnes jsem si koupila šatky v HM, jdu v sobotu na jednu svatbu, tak přece potřebuju něco na sebe:D
pap dnes
- jablko
- jablková přesnídávka a dvě hrsti piškotů
- trocha špaget s majdou ze včera
- malá porce pudingu s mandarinkou
- chleba s tuňákem, mrkvička (bude:))
už mě chytá nostalgie, že budu mít prvák za sebou. příští čtvrtek řeknu ahoj studentskému bytu a budu bezmála tři měsíce doma u rodičů. to asi nepřežiju! na druhou stranu začnu běhat a snad nebudu tolik utrácet za jídelní kraviny a budu pěkně využívat darů zahrádky. na konci srpna je totiž dovča u moře a já se tam chci cítit dobře!

2 komentáře:

  1. Tak to určitě musí bejt fajn :) Já mám do vejšky ještě daleko, ale co o tom přemýšlím ted, tak bud na práva, žurnalistika nebo něco kolem zvířat - zemědělka, chovatel zvířat. Uvidíme. Jsou to tři okruhy, který mě bavěj a k nim se tak zatim i stavim ;) ... Jinak když budeš mít ted po zkoušce volno, tak se ti bude doma fajn hubnout, věci ze zahrádky se ti budou hodit;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, tři měsíce volna? To bych brala... :-D Ale ty je máš určitě víc zasloužený, když jsi na výšce...

    OdpovědětVymazat