středa 30. června 2010

nic_moc

víte měla jsem dnes tu zkoušku. opakovala jsem ji. učila jsem se dost. některé otázky po vypracování byly 11 písmem i na 15 stran. otázek bylo 24. uměla jsem to. jen dvě, jediny dvě otázky jsem si říkala, že nechci, protože si jimi nejsem jistá jedna málo obsáhlá, nebyla jsem si jí jistá, druhou jsem se tolik neučila, protože mě šíleně nebavila. no a hádejte, které dvě otázky jsem si vytáhla. tyhle dvě pitomé! takže výsledek C-D dle kvality eseje! grrr!
můžu tam jít na opravu, pokud se s učitelem domluvím. asi půjdu. protože jinak to umím na A. a já chci A nebo B. protože tenhle předmět mě baví!

pap
- malá miska těstovin s nízkotučným tvarohem a půl lžičkou cukru
- polévka minestrone (italská rajčatová s dýní, fazolema a tak) z kavárničky mé milované
- jablková přesnídávka, hrst piškotů
- kukuřičné plátky s provensálskou paštikou ze zdravé výživy
- malá miska rýže se zeleninou
+ presso bez mlíka
+ frapé bez cukru
+ malé pivo

1 komentář:

  1. To bych byla asi taky naštvaná. Murphyho zákon, taky se mi to stává, že všechno umím až na jednu nebo dvě věci a mám to v písemce. A neboj už se mi pomalu zlepšuje nálada, takže brzo snad budou články lepší :-)

    OdpovědětVymazat