středa 23. června 2010

mizérie

dlouho jsem tu nebyla, nebyla nálada ani čas, a hlavně jsem nejedla hezky, tak se mi s tím nechtělo chlubit. i dnešek nestojí za nic. ať už je to zkouškové pryč a já nejím ze stresu!
dneska jsem zvládla jednu zkoušku, co jsem myslela, že neudělám. už mi zbývají jen dvě, z nichž jednu opakuji, ale baví mě se to učit. ta druhá (mám ji v pátek) je hrozná, nudné nenaučitelné učivo, teoretické bláboly..., achich!
pap
- ovesné vločky + jablková zavařenina
- pudingový croissant + koblížek (ale fuj ty jedna!)
- jablko
- tři rohlíky s eidamem
žádná zelenina, nebaví mě vymýšlet jídlo, chystat jej..., ale dnes budu něco vařit, s přítulákem si uděláme hezký večer, protože jsme oba měli náročnou zkoušku a spoustu stresů už několik dní, tak si zasloužíme mít se fajn:)
mějte se krásně!

2 komentáře:

  1. Ahoj :-) Děkuju za komentář ;-) Taky si říkám, ať už je to zkouškové pryč, protože taky neustále něco jím ze stresu...hlavně ty sladkosti :-) Tak ať všechno zvládneš ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :) určitě k tobě znovu zavítám ;) Shazovat budu muset hodně, ale asi to budu muset nechat až po víkendu? Ale to už nejpozději ;) Jinak zkouškový období musí bejt hrozný, mě stačí uzavírání známek na konci školního roku :D Ale těším se na vysokou, sice to musí bejt strašnýho učení, ale už je k tomu trošku jinej přístup;)

    OdpovědětVymazat