úterý 15. června 2010

neúspěch

tak a na zkoušku půjdu znova za 14 dní...:/ a to jsem si připadala dobře naučená. je to hrozný, když se člověk srovná se spolužáky, co vypadali, že ví úplné prd a ti se teď vesele baví při pivu a já, protože mi to totálně zkazilo náladu, jdu zamračená domů.
aspoň že tu mám přítuláka, čeká na mě vedle v postýlce. těšim se, že se k němu přitulim.
snad budu konečně po několika dnech zase dobře spát, když ho mám konečně u sebe!
abych byla i pozitivní, mám radost, že odolávám chutím. možná podle toho jídelníček nebude vypadat, ale vzhledem k tomu, že jsem se celý den učila, je to pro mě krásné.
- miska ovesných vloček (kokos, skořice, med, oříšky a semínka)
- jablková přesnídávka a pár piškotů
- tři knedlíky, šípková omáčka a plátek hovězího
- diskita sušenky, jablko
- jahody, meloun
mám hlad, ale nevadí mi to. potřebuju zhubnout, abych byla znovu spokojená se svým vzhledem.

Žádné komentáře:

Okomentovat