úterý 29. června 2010

dietuju

protože je to už nutnost! po soborním papání, alkoholu (ale i velkém tančení) mi váha ukázala o kilo víc.
takže dneska si dávám takřka nepapací den, nebylo to tak dobré, jak bych chtěla, ale stejně, chválím se. ještě sem chtěla zítra, ale to už asi nezvládnu. a taky potřebuju dojíst nějaké potraviny na bytě. ale bude dietní pap:)
pap+
- nízkotučné kefírové mléko (450 ml)
- presso bez mléka a cukru
- nízkotučné kefírové mléko (450 ml)
- presso bez mléka a cukru
- dva kousance do vanilkové bábovky
- 2 dc grepového džusu
- čtvereček milky
- malý banán
- nízkotučné kefírové mléko jahodové (450 ml)
bábovka byla moje neodolání - dávají takové jednohubkové kousky ke kávě v mé oblíbené kavárně, kde jsem se učila- banán a sladký kefír byly protože jsem se klepala, jak jsem měla hlad. ale spát jdu až několik hodin poté, tak co.
dnešní den byl dlouhý.
zítra budu jíst:
- těstoviny s tvarohem (maličkou misku)
- jablíčková přesnídávka s hrstí piškotů
- rizoto (takové osekané, jen rýže a dušená zelenina), plátek sýra
- a pak se uvidí

Žádné komentáře:

Okomentovat