středa 16. června 2010

mučení učení

tak dnešek mi pokazil chlap, jako bych to nečekala:) vím, že se mi daří se držet v jídle, když jsem sama doma, klidně dlouho. to docela odolávám.
- ovesné vločky (kokos, skořice, med, zavařené meruňky)
- diskito sušenky
- pizza (balkánský sýr a špenát)
- jablko, jahody
- dva rohlíky s eidamem
(+ tři pressa)
celý den se prozměnu učím, nejde mi to. zítra mám opravnou zkoušku. ach jo. já si furt myslim, že nejsem typ člověka, co by měl studovat. jen celé okolí si to nemyslí.
dopoledne jsem kvůli včerejší nepovedené zkoušce měla tak děsně špatnou náladu, nešlo mi se učit, motivovat se. přitom mně učení samo o sobě tolik neva, obě ty látky mě bavily... ale když pak člověk neprožije ten úspěch, je to hrozně demotivující...
no nic, jdu spát, abych mohla brzo vstát a dohnat dnešek!

Žádné komentáře:

Okomentovat