pondělí 14. června 2010

kdopak se skrývá?

jmenuju se berenika, je mi 21 let a studuju. mám přítele a nebydlím s rodiči. měřím 164 cm, vážím 55 kg a ráda bych dosáhla váhy 50 kg. mám hnědé nebarvené vlasy po ramena a vždycky jsem chtěla dlouhé. dost mi ale padají, tak nevím, jestli je to reálné... oči taková směska. postavu mám vyváženou, nikdy nic extra nebije do očí. baví mě nakupování, ale protože nemám peněz nazbyt, preferuju sekáče. taky mi je blízká originalita, kterou takové nakupování nabízí. baví mě hudba a knížky, podívám se na dobrý film. mám velmi blízko k přírodě a na otázku zda moře nebo hory odpovím bez rozmýšlení, že jistojistě hory. mám ráda pejsky a jen co na to budou podmínky, si pejska snů pořídím.
první milování jsem zažila se svým současným chlapcem
první líbání bylo strašné. ovšem to bylo kdysi dávno, ne s tim mym:D
první vandr byl v rychlebských horách a první moře v mých asi 8mi letech
první pes se jmenoval kazan a první dovolená, co si pamatuju, byla na vodě, jaká řeka ale netuším
první kluk, co jsem měla ráda se jmenoval adama bylo to ve třetí třídě
první kluk, co se zamiloval do mně, byl tomáš, a to jsem byla šesťačka
první boty, po kterých jsem hrozně toužila byly glády, ale z toho jsem už vyrostla
první pivo jsem ochutnala jako prcek, kdy jsem tátovi upíjela pěnu
první okno z chlastu jsem měla "teprve" před dvěma lety, kdy jsem v tombole na nějaké akci vyhrála velkého plyšového medvěda, ale domů jsem s ním nedošla a netuším, jak jsem o něj přišla.

copak byste o mně ještě rády věděly? sem s návrhy!

vaše bereni.ika!

1 komentář:

  1. ráda tě podpořím, máš originální blog:-)
    Jenny www.skin-n-bones.blog.cz

    OdpovědětVymazat