středa 7. července 2010

king!

jsem king! jsem borec! pokořila jsem ho! poslala ho do jasnejch mezí! už ho nenechám kazit mi náladu!!!
!!!
koho?
POKOJ přece!!!!!
.
.
.
pap
- bílý jogurt s ovesnými vločkami + jablíčko + malý banán
- uvidíme

no popravdě, ještě mi zbývá jedno šuple a utřit prach, vynést jednu igelitku papírů do kontejneru a jednu igeliticu všemožného do popelnice, vysát a převlíct postel a hotovson!!! ještě o půlnoci jsem tam seděla jak hromádka neštěstí mezi hromádkami blbostí, které sakra nevím, kam uklidit, ale blbosti uklizeny a můj xichtík oúsměvován s úderem jedné hodiny.

chodím teď děsně pozdě spát.

no nic, jdu snídat a pak dokončím pokoj a vrhnu se na táborové blbosti, jako je balení, doprogramovávání apod.

chodím teď děsně pozdě spát.

1 komentář:

  1. Ahoj ahoj:-)
    Děkuju za pěkný komentáře. Moc pěkně píšeš:-) A nedávno jsem taky uklízela byt, šílený, jak může trvat celej den něco uklidit, to teda nechápu...:-) Měj se pěkně a ještě jednou díky.

    OdpovědětVymazat