úterý 6. července 2010

jak se to vezme...

zvládla dnešek nebo nezvládla?
+ nepřejídala jsem se
- nic moc složení papů
+ jezdila jsem na kole
- neběhala jsem
+ upekla jsem mamce dost k narozkám
- nedopsala jsem ani jednu věc, co mi ještě zbívaj z restů do školy
+ místo piva s kamarádkou jsem měla grepovej džus
- moc mi nešlo povídat o svých starostech
+ zlepšila se mi nálada
- neodhodlala jsem se zavolat psycholožce
resty odkládám na zítřek! ráno půjdu běhat a pak popřeju mamce k narozkám. v čase, kdy jsem chtěla jít běhat (když se začne smrákat) jsem dělala dost, abych to stihla, než mamka přijde. po běhání budu mít dobrou náladu, nasnídám se a zavolám psycholožce, musím! a pak mě čeká den plnej restů! dopřipravit věci na tábor, hlavně jídelníčky, množství a tak. a taky bych ráda hnula s těmi resty do školy..., ale tomu moc nevěřím. a nakonec mě čeká zaneřáděnej pokoj, chtělo by to pořádnej úklid se vším všudy!!!
to jsou mé úkoly na nadcházející dva dny.
pap dnes
- tři svatební koláčky
- jablko, kousek třešňové špaldové buchty
- půlka sýrové bagety
- jakejsi mléčnej drink na hubnutí
- druhá půlka sýrové bagety

2 komentáře:

  1. Ahoj Bereniko,

    líbí se mi tvůj blog...takový čistý design - to mám ráda :-) Jsem zvědavá, jakpak budeš psát a tak :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je pravda že jsem brečela.Jo měla jsem i výčitky že to možná bylo špatně,ale vím že by to nemělo budoucnost.Vím že....on..prostě...mám ho ráda ale nemiluju.A on mě miluje,ale zaslouží si aby ho holka milovala a né měla ráda jako já..ach jo.

    OdpovědětVymazat